<3

som sagt idag var jag med julia och vi hade shit kul (tkt jag iallafall). asså först satt vi ju typ bara vid datan och var inne på pea , men sen gick vi ut och cykla till en skola och på vägen ditt ropa typ en kille från 5:an tjena flickor är ni singlar , och julia typ ba madafcker's och jag ba hon menade nej , ba för att rädda oss lite ifall vi skulle känna dom för jag såg inte ansiktena på dom .. men men .. och sen när vi kom til den skolan vi var påväg till gick vi in mer på skol-gården och då såg jag dom killarna komma imott oss och då såg julia också det och hon typ goes chicken och cyklar iväg och jag var ju med henne så jag cykla efter och sen hände massa blablablablabla ... aja och här är vi nu ... bye skriver mer imorgon. //B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0