Äntligen hemma igen ! :D

Nu är skolan äntligen slut och nu kan man slappa fäätt här vid datorn ! ;d Asså i skolan idag lixom det var typ matte hela dagen och jag som är en riktig latis satt mig faktist och jobba för en gångs skull :o (stolt) det är faktist jätte konstigt jag måste nog vara väldigt sjuk som min kompis sa när jag kom tillbacka och börja jobba matte ... (helt j*vla sjukt) !
Aja få se vad har mer hänt idag åå juste som alla små shit ungar vet smakar alltid skolans mata apröv men idag var det ett mirakel för den smakade int så dåligt ? (a) elr är det bara jag som håller på att bli helt skruvad *? :s aja ni tycker säkert att jag låter som en plugghäst som skriver om skolan men så är det int för jag är tvärt om till plugghäst o därför måste jag förklara mig nu jag skriver om skolan idag för jag har precis kommit hem och har int hunnit göra så mkt än ..men men , jag kunde ju alltid berätta om hur trångt det var på tåget men det skulle ta för mkt tid ;D men aja ska sluta skriva tråkiga saker nu , ha det bra alla som läser min... baparababa bababa ba...  BLOGG ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå tänka på att täka över mig ?

2009-09-10 @ 17:27:10
URL: http://aboutsofia.blogg.se/
Postat av: bella

va ?

2009-12-25 @ 21:56:17
URL: http://wishaverykiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0