blablabla

har typ inget att göra , har typ bara varit sjuk dom senaste dagarna och är det är typ as tråkigt . -_- 
och har också bråkat med en 'förudeta kompis' och hon typ proversera mig genom sms till den milda graden jag skrev nått riktigt dumt och nu går hon lixom runt till sina vänner och säger vad jag har skrivit så typ folk frågar mig på msn varför jag skrev det och säger att jag är dum som skrev det och jag typ bara : okej , men vet du vad hon skrev till mig då ? och dom bara : ehh nej vadå skrev hon det också eller ? och jag svarar ju som det är och säger nej det gjorde hon inte för det skulle ju bara varit pinsamt ifall jag skulle ha harmat det hon hade skrivit och dom bara men säg varför skrev du det och jag bara ungefär fråga henne själv lixom eftersom ni är med hennes lilla gäng hon har samlat ihop mott mig. 
JAG BLIR SÅ ARG PÅ SÅNA SOM ÄR SÅ FEGA SÅ DOM MÅSTE SAMMLA PÅ SIG ANDRA PERSONER FÖR ATT GÅ PÅ EN ANNAN !!!!!

aja ,  sånt är livet kommer blogga lite mer imorgon eller kanske senare idag ? aja , får se ha det bra alla  som läser min blogg . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0